Kamyk 91 1C

Kontakt z klasą poza szkołą

• Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2007-09-01 19:26:49

tomaszee

Nowy użytkownik

Punktów :   

Coś o sobie!

jak w temacie, napiszcie coś o sobie! Czym się zajmujecie, co lubicie, czego nie, co warto o Was wiedzieć itd. Żeby dać dobry przykład zacznę od siebie
Nazywam się Tomek, mieszkam na Mokotowie, chodziłem do gim. 11 (zdaje się, że mam w klasie dwie osoby ze starej klasy:>). Moim głównym zainteresowaniem jest muzyka, więc BARDZO często mam słuchawki na uszach, co strasznie irytuje moją rodzinę słucham wszystkiego co uznam za wartościowe, moją ukochaną kapelą jest Tool, poza tym uwielbiam Rage Against the Machine, A Perfect Circle, System of a down, Metallickę, Pata Metheny, Pink Floyd, The Doors, Led Zeppelin, Modest Mouse, The White Stripes, Beastie Boys, Bauhaus, Coldplay, Sex Pistols, Sonic Youth, The Clash i wiele wiele wiele wiele wiele innych;) Poza tym gram na gitarze od jakichś 4 lat, z czego od dwóch na elektrycznej, ze swoim ostatnim zespołem pożegnałem się pół roku temu:) Uwielbiam pochłaniać ciekawe książki, jestem wielkim fanem Wiedźmińskiej Sagi, uwielbiam książki Pratchetta ze Świata Dysku, poza tym szczycę się tym, że przeczytałem po angielsku 7mego Harryego Pottera:P Gram trochę w Warhammera Fantasy RPG, choć ostatnio coraz mniej. Lubię dobre filmy, przy których trzeba myśleć, choć tanią rozrywką też nie gardzę (z kumplem uwielbiamy tanie horrory w stylu serii "Piątek 13tego" i kretyńskie mordobicia z Jean-Claudem Van Damme i Stevenem Segalem przy których można się srogo pośmiać). No i, nie oszukujmy się, uwielbiam komputery;) Grać, siedzieć w internecie, szperać przy nim (ale w tym ostatnim to jestem raczej laikiem;P).
Nie wiem co jeszcze mogę o sobie napisać, może ktoś inny? :>

#2 2007-09-01 19:45:10

macias

Nowy użytkownik

Punktów :   

Re: Coś o sobie!

O widze ,że słuchamy tego samego czyli od metalu po punk przez rock

#3 2007-09-01 19:46:07

heban

Administrator

Punktów :